- Тестът се извършва в рамките на няколко секунди;
- Не е нужен датчик за налягане, за да изпълните тест на компресията;
- Без механична работа по двигателя. Не нужно премахването на запалителни/подгревни свещи, инжектори, като по този начин се предотвратяват случайни повреди на компонентите. Всичко, което трябва да направите, е да забраните горивната система (прекъснете притока на гориво), с цел двигателят да не може да се стартира по време на теста;
- Забраната на горивната система е добро решение, за да не се наводняват цилиндрите с гориво по време на теста;
- Не е нужен осцилоскоп;
- Без нужда от специални умения за работа, което скъсява времето за изпъляването на теста;
- Без нужда от умения за анализиране и обработка на резултатите;
- Доказан в практиката метод от много години;
- Полезен инструмент, спестяващ носенето на осцилоскоп и/или лаптоп при автомобила;
- Не са нужни ампер клещи, когато се използва методът DC voltage.
- 2.4" TFT LCD дисплей с резолюция 320х240
- не е нужен външен захранващ адаптор;
- 3 измервателни канала осигуряват възможността за използване на различни напреженови и токови сонди;
- Защита от обръщане на полярността на захранването;
- Относителния тест на компресията ви позлволява бързо да откриете цилиндъра (или цилиндрите) с ниска компресия;
- Тестерът комбинириа относителен тест на компресията и анализ/обработка на получените резултати;
- Ултра бързо време на стартиране на уреда;
- Лесен за използване и свързване, удобна клавиатура;
- Вградена Micro SD карта с памет за запаметяване и преглеждане на измерванията;
- Работи с 4-тактови бензинови и дизелови двигатели;
- Работи с 3, 4, 5, 6, 8, 10 и 12-цилиндрови двигатели;
- Работи с всички видове запалителни системи - DIS, дистрибутор и Coil-on-Plug;
- Подържат се само 12 волтови автомобили;
- Отличен промишлен дизайн.
- при труден Сутрешен старт;
- нарушена работа на празен ход;
- перманентна загуба на мощност;
- увеличен разход на гориво;
- пушене от ауспуха;
- странни шумове по време на всмукването на въздуха или изпускането на изгорелите газове.
- Всеки път при закупуването на употребяван автомобил;
- Преди чип тунинг, с цел предварителна оценка на състоянието на двигателя;
- Периодична превантивна проверка;
- В случаите, когато е много трудно да получите достъп до запалителните свещи, за да извършите традиционен тест за компресия.
Компресията на Дизеловият или Бензиновият двигател се измерва в работна температура на двигателя т.е. на загрят двигател. Когато се измерва компресията на Дизеловият и Бензиновият двигател е необходимо Акумулаторната Батерия да е добре заредена и стартера да е изправен.
Общи технически спецификации
Може да се използва на следните типове двигатели:
Дисплей
Батерия за часовника в реално време
CR2032, 210 mA/h – до 3 години живот без външно захранване
Включена карта памет
4 GB micro SDHC
Входове
Вход с двойно предназначение
//Захранващ конектор с допълнителна функция//
IN15
IN2
Принадлежности
Стандартни принадлежности (включение в комплекта на i-Tester)
Екранирана пробна сонда
Захранващ кабел
Опционални принадлежности (съкратени спецификациии)
Индуктивна щипка
Затихвател 10:1
Затихвателят 10: 1 се използва при синхронизация от инжектори (бензинови или дизелови) или първично запалване.
AC/DC Current Probe CA-600A
600-амперовите ампер клещи са идеални за използване с CarScope i-Tester за провеждането на относителен тест на компресията.
Ампер клещите могат да измерват ток до 600 A (променлив или постоянен). Не е нужно да се нарушава излоацията на кабелите или електрически контакт! Просто трябва да защипете един от кабелите с клещите!
AC/DC Current Probe CA-60A
- micro SD карта памет (снимка)
Опционални принадлежности (не са включени в основния комплект):
Мотор тестер за бърза диагностика на двигателя
Работата с i-Тester на изисква никакви умения за работа с осцилоскоп. Можете да пропуснете времето за обучение и настройка на обикновен осцилоскоп, и да направите директно бърз и прецизен анализ на двигателя.
Измерването на относителната компресия е най-бързият и прост начин за намиране на цилиндъра (или цилиндрите) с ниска компресия. Този тест преди беше достъпен само в големите и скъпи диагностични системи, изискващи лаптоп, осцилоскоп и специални умения. Сега е по-лесно от всякога - с новия CarScope i-Tester, който комбинира две функции - тест за относителна компресия и автоматична обработка и анализ на получените резултати. По този начин окончателните резултати се показват в лесен за разбиране формат.
При този тест не е нужно да проверявате всеки отделен цилиндър, защото всички цилиндри могат да бъдат тествани едновременно. i-Tester работи с 3, 4, 5, 6, 8, 10, 12-цилиндрови, 4-тактови, дизелови и бензинови двигатели, DIS, конвенционални и Coil-on-Plug запалителни системи при превозни средства с 12V системи.
Важна забележка: Поради ограниченията за изпращането на литиево-йонните батерии, ако се налага да го пратим в чужбина по въздух, тогава не включваме литиево-йонната батерия CR2032 в пощенските пакети! Когато получите тестовата апаратура, трябва закупите литиево-йонна батерия тип CR2032 и сами да я монтирате в гнездото за батерии в CarScope i-Tester. За да направите това, трябва да развиете и отстраните четирите винта, за да отворите долния капак. Извиняваме се за неудобството!
CarScope i-Tester
- Код на продукта: 8050
- Наличност: В наличност
-
600.00лв (€306.78)
- Без ДДС: 500.00лв (€255.65)